Trysilhus har de mest fornøyde kundene i boligmarkedet

Trysilhus har mottatt Prognosesenterets pris for aktøren med de mest fornøyde kundene i boligbransjen. Med en kundetilfredshetsindeks på 78, delte vi førsteplassen med Backe Prosjekt.

− Det gir oss en trygghet å havne på toppen av denne listen og vite at vi har kundene i ryggen. Vi jobber hele tiden med å bedre kundeopplevelsen, og takker våre kunder for at de gir oss tilbakemeldinger og viser oss tillit, sier Kjetil Jordanger, konsernleder i Trysilhusgruppen.

− Trysilhus vant prisen også i 2020, og vi er glade for å være tilbake på pallen. Vi har hatt tre gode år hvor vi har scoret bra på KTI, og det tyder på at vi gjør mye riktig. Vi skal fortsette å jobbe med å lage en systematikk for hvordan vi skaper gode kundeopplevelser. På den måten sikrer vi god kundetilfredshet over tid, sier Jordanger.

Kundetilfredsheten totalt sett for bransjen havnet på 74.

Det er Prognosesenteret som måler hvordan det står til med kundetilfredsheten i boligbransjen. Hvert år kåres topp tre aktører samt topp ti enkeltprosjekter. I tillegg til at Trysilhus fikk prisen for beste aktør, var også fire enkeltprosjekter inne på topp ti-listen.

  • Bomanshagen 2
  • Fossum Park
  • Feviksvingen
  • Skogtunet

− Vårt mantra er at det skal være enkelt å være boligkjøper hos oss. Informasjon du trenger skal være lett tilgjengelig, og det skal være forutsigbart å være kunde. Vi har jobbet mye med hvordan vi kommuniserer med kundene, både med tanke på hvilke kanaler vi bruker og hvordan vi fremstår muntlig og skriftlig, sier kommunikasjonsansvarlig Eli Th. Strindeberg.

Kommunikasjonsansvarlig Eli Th. Strindeberg (midten) og salgsleder Espen Fjeld mottok prisen for boligaktøren med de mest fornøyde kundene fra analysesjef Heidi Bjørneng (t.v.) i Prognosesenteret.